Actuasessie: Is reclame weggegooid geld?

11 april 2016

Actuasessie: Is reclame weggegooid geld?
11 februari 2016 Guido Kestens

Op maandag 11 april 2016 ging de actuasessie “Is reclame weggegooid geld?” door in Kasteel La Motte.

In een sneltreinvaart gaf marketeer Kurt Ostyn antwoorden (en inspiratie) op de 30 meest gestelde marketingvragen bij KMO’s.
Hij maakt hierbij gebruik van eenvoudige herkenbare voorbeelden van handelaars en ondernemers.

We onthouden van deze sessie dat het bepalen van de eigen identiteit heel belangrijk is (hoe onderscheid ik mij van de anderen?), gevolgd door het vastleggen van een huisstijl (logo, beeldvorming) en dan die identiteit en huisstijl consequent doortrekken naar alle andere communicatiekanalen. Dan is reclame geen weggegooid geld.

Kurt Ostyn is ook columnist in de rubriek ‘De 3 Wijzen’ in ZO Magazine en auteur van ‘Ladders Zwemmen Niet’ en ‘De prinses op het witte paard’.